У цифрах
«Довгий хвіст» — це відтермінований результат нашої діяльності, коли нові ідеї, проєкти, партнерства народжуються в учасників і учасниць EdCamp-події вже після її завершення.

Хто ми
«Довгий хвіст» — це відтермінований результат нашої діяльності, коли нові ідеї, проєкти, партнерства народжуються в учасників і учасниць EdCamp-події вже після її завершення.
У 2018—2019 роках Edсamp Community, яка очолює рух EdCamp у США та об’єднує в усьому світі національні EdCamp-організації, провела дослідження думки учасниць/-ків американського руху.
у подальшому розвивають знайомства, що зародилися на подіях, співпрацюють у різних проєктах, діляться інструментами та ресурсами
продовжують спілкування через соціальні медіа
беруть участь у створенні професійних навчальних мереж та в системі взаємопідтримки
В Україні 95% учасниць/-ків різноманітних EdCamp-подій (національних та регіональних, в офлайні та онлайні) — жінки. Середній вік — 42,5 роки, а стаж їхньої педагогічної роботи в середньому — 18,3 роки.
відчувають, що під час відвідування різних EdCamp-подій у них сформувалось критичне мислення
відзначають появу навичок соціально-емоційного та етичного навчання
набули навичок проведення онлайн-навчання та різного роду інших практичних навичок
вважають, що для них відкрилися нові перспективи
вказали на віднайдену мотивацію
вважають, що участь у подіях у форматі EdCamp позитивно вплинула на навчання їхнього учнівства
вважають, що участь у подіях у форматі EdCamp позитивно вплинула на стосунки з колективом
вважають, що участь у подіях у форматі EdCamp позитивно вплинула на стосунки з батьківством
зазначили, що участь у подіях у форматі EdCamp додала до їхнього практичного інструментарію нові інструменти
уже змогли впровадити безпосередньо в класах те, що здобули на цих подіях
відчули впевненість у використанні набутої майстерності чи обговоренні певного питання
Статистичні дані не дають змоги побачити історії реальних людей, конкретних педагогів. Щоб виправити це, уже кілька років поспіль у форматі документального кіно разом з режисером Павлом Сусляковим і продакшн-студією «KVIDEO» ми розповідаємо історії «звичайних»-надзвичайних освітян, життя яких змінилося після їхнього знайомства з EdCamp Ukraine.
м. Южне
«Великі зміни треба починати зі свого оточення» — цю концепцію Олеся Чайківська, заступниця директора з навчально-виховної роботи ЗЗСО ім. В'ячеслава Чорновола, вчителька української мови та літератури намагається відобразити у своїй школі.
Повна історіясмт Шевченкове
Із тремтячими руками Ігор Андрієнков, заступник директора Новомиколаївського ліцею, вчитель зарубіжної літератури, проводив свої перші уроки в школі, як прийшов туди одразу після університету. Але згодом відкрив секрет — треба бути друзями з учнівством.
Повна історіяс. Панютине
Владислав Акименко, вчитель історії Панютинського ліцею, працюючи в різних сферах і буваючи на різних заходах, тільки в класі відчуває себе живим. Кожен і кожна для нього — це унікальний світ.
Повна історіяс. Трудолюб Полтавської області
Учителька математики та фізики Трудолюбівської школи дізналася про EdCamp у найтяжчі хвилини свого життя — після загибелі чоловіка, відомого коваля, в АТО, коли не мала сил жити далі, хотіла покинути вчительську професію.
Повна історія