Тетяна Рябченко
Україна, Харків
ПРО МЕНЕ
Засновниця та лекторка Школи маркетингу, піару та медіа “PRяник” (pryanikschool.com.ua). Консультантка з маркетингу та піару, засновниця школи “PRяник”, блогер. Працювала в агенціях “Fresh IT”, “Дwа Тоwариші” та “Кефір”. За освітою менеджер зовнішньоекономічної діяльності (ХНЕУ) та магістр медіа-коммунікацій (ХНУ).
Спеціалізація – онлайн маркетинг, організація заходів, стратегічне планування.
ЯКУ СЕСІЮ Я ПРОПОНУЮ?
«Побудова персонального бренду педагога та спілкування в онлайні»
ЩО МИ БУДЕМО ОБГОВОРЮВАТИ НА СЕСІЇ?
Побудова персонального бренду викладача: – інструменти самоаналізу; – формування мети та задач просування; – портрет цільової аудиторії; – підбір інструментів для самопіару; – планування тощо.
Спілкування в онлайні: – як підкреслити імідж та писати для людей; – декілька слів про доречність та налаштування приватності; – сила зворотнього зв’язку; – реагування на негатив; – як не втратити репутацію.
В ЯКОМУ ФОРМАТІ БУДЕ ПРОХОДИТИ СЕСІЯ?
Майстер-клас
МИ БУДУЄМО ТОВАРИСТВО ВІДПОВІДАЛЬНОГО ВЧИТЕЛЬСТВА! ЯК Я РОЗУМІЮ СЛОГАН НАШОЇ ПОДІЇ?
На мою думку, дитина у віці 5-15 років не може зробити вибір щодо власної освіти. У цей період за неї вибір роблять усі інші – міністерства, учителі, батьки. Тому саме на них лежить відповідальність за базову освіту громадянина.З часом дитина розуміє, що їй більше до вподоби, і може зробити вибір самостійно.Повертачись до кемпу, я бачу його як каталізатор розбудови інституту базової освіти, коли передові технології викладання поєднуються з персональним підходом до потреб кожної дитини.
ЩО Я ХОЧУ ПОБАЖАТИ УЧАСНИКАМ EDCAMP UKRAINE?
Звертайте увагу на кожну дитину. Учіться. Учіться один в одного, у дітей та навколишнього світу. Кожного дня.