Міні-EdCamp Khoroshiv
Чи може вчительська спільнота бути двигуном змін?
Усе можливо, коли люди згуртовуються навколо цієї ідеї. Саме це й трапилося під час афілійованого міні-EdCamp Khoroshiv!
Тема (не)конференції — «Вчительська спільнота як двигун змін», під цим гаслом учасники й учасниці провели день, сповнений різноманітними осяяннями!
Сфокусувалися на розвитку м’яких навичок й емоційного інтелекту
На сесіях «СЕЕН у дії: співпереживаємо собі», «Учитель/вихователь як джерело стійкості», «Ключ, що відчиняє двері до учнівства — ресурсне вчительство» і «Командна робота в діяльності педагога» учасники й учасниці підкреслили значення внутрішньої стійкості, емпатії та взаємопідтримки в професії.
Приділили увагу роботі з дітьми з ООП
Практичні теми «Діти з дис- (графія, праксія) — як допомогти», «Стиммінг: розуміння та підтримка», «SEB-підхід: розуміти дитину у школі й удома» — надважлива інформація про необхідність створення комфортного, підтримувального освітнього простору для кожної дитини.
Інтегрували в роботу цифрові інструменти
Сесії про штучний інтелект як помічника в роботі вчительства допомогли розробити інноваційний підхід до навчання і підготовки уроків.
Знаходили натхнення у творчості
Активна творча смуга: рефлексійне коло, малювання кавою, пошиття брелоків (символів EdCamp’у), інтерактиви із застосуванням 3D-друку та віртуальної реальності стали прикладом яскравого та натхненного навчання.
Дякуємо за організацію насиченої (не)конференції на Житомирщині Ользі Стемальщук та команді!